torsdag 1 oktober 2015

Den nya hemsidan och säsongsstart

Som ni sett tidigare i veckan så har jag publicerat en ny hemsida på: www.michaelaarvidsson.se

"Vadå blogg hit och hemsida dit, facebook här och massa adresser där?" kanske ni tänker. Ja, lite mycket att hålla reda på? Just därför skapade jag den här hemsidan för att kunna ha en uppsamlingsplats för allting, en utgångspunkt, en knutpunkt. Men också en professionellare hemsida framförallt för sponsorer och samarbetspartners. Även för att kunna presentera information bättre, både om mig själv och om skyttesporten. Så lägg adressen på minnet, här kommer all info att kunna hittas. Jag hoppas att ni tycker om den och kom gärna med synpunkter, som ni självklart har massor av! Tillsammans hoppas jag att vi kan sprida skyttesporten så att fler kan upptäcka hur fantastiskt roligt det är!

Själva bloggen kommer finnas kvar precis som den är just nu, men tanken är att även integrera den med hemsidan så småningom.



Lite annan update. :)

Jag har tagit lite välbehövlig paus i en månad nu efter en lååång säsong. Men nu är det dags att så smått börja köra igång igen! Imorgon tar jag flyget ner till Tyskland för att träningspanga lite. Så snart kommer nästa säsong igång på allvar, och det ser jag verkligen fram emot!!

Glöm nu inte kika in på hemsidan ni som inte gjort det ännu :)

Ha det gott!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar