onsdag 24 juni 2015

Sommartider hej hej!

Först och främst, NY bloggdesign! Kände att den behövdes fräschas upp lite! Nu blev det lite luftigare och ljusare. Det behövdes också inför en annan grej som kommer snart...

För just nu är det lågsäsong för många. Men inte för mig. Här händer det grejer! Bl.a. är det träning som gäller men också utvärdering utav säsongen och planering inför nästa! Grejerna ska kollas över och ev. bytas/uppdateras...

Dessutom kommer jag eventuellt att flytta till hösten, och just nu håller jag på att påbörja en del spännande nya grejer! Det är mycket som händer! Tyvärr kan jag inte tala om allt för er ännu, men ni kommer att få reda på en del snart! :D Är väldigt exalterad och förväntansfull!

Ville bara dela med mig av lite glädje och info så i inte tror att jag har tagit semester ifrån bloggandet! ;)

Nu önskar jag er en skön sommar för de utav er som redan har sommarlov och de som snart ska får semester! Och så får vi hoppas att den riktiga sommaren och värmen snart kickar igång ordentligt med! Håll ut och håll hoppet uppe!

Avslutningsvis bjuder jag på lite guldklimpar från Korea för att lysa upp regniga sommar-Sverige lite till:





2 kommentarer:

  1. Hallå! Har följt din blogg ett tag och jag älskar att läsa den! Jag undrar hur du laddar upp inför en tävling och hur dina träningsscheman ser ut? Hoppas du har en härlig sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Tack så mycket! Min uppladdning och träning inför en tävling kan se olika ut beroende på vad för tävling det är och vart i säsongen den ligger. Uppladdningen innefattar inte heller bara träning utan även mental uppladdning som är minst lika viktig. Jag mejlar gärna med dig om du vill veta mer, är ganska svårt att svara såhär på rak arm. Mejla michaela@bratteborg.eu.
      Tack detsamma! :)

      Radera