torsdag 24 juli 2014

Svenskt Rekord!

Måste givetvis uppdatera er om den nyaste nyheten även här på bloggen! Trots att det är lite sent, skedde ju för ca en månad sen, men vadå, bloggen har ju  inte uppdaterats? :P men det här är så stort så det bara måste jag berätta! Är så himla glad, bubblar i magen fortfarande! :D Ett SVENSKT REKORD!

Så himla skönt det känns efter allt slit, att kunna visa för sig själv, att man fortfarande är med, att jag kan! Och framförallt att jag kan efter den här stressen och skiten jag varit med om det senaste åren! Just det gör mig så himla lycklig, att jag kan prestera igen, att jag gör framsteg, jag kan lita på mig själv igen. Att jag är tillbaka! Kanske inte helt, men i alla fall på mycket god väg! För det är egentligen bara det som är det viktiga. Att jag bevisar för mig själv, att jag kan. Sen att det blev både ett nytt personligt rekord och ett svenskt dam rekord på det är bara helt fantastiskt och en stor fet bonus! Men det viktiga är att jag kan... !


Sen kommer dock det svåra nu. Jag måste motvilligt erkänna det för mig själv. Det som jag alltid haft problem med, att inte rusa på allt för fort, och skapa mer press på mig! I och med dessa framgångar och självsäkerheten som kommer så kommer även suget, ni vet, det här vinnarsuget ;). En gång vinnare, alltid en vinnare! Endast en riktig vinnarskalle vet vilken utsökt drog det är! Och visst, jag känner mig riktigt bra nu! Jag är så enormt taggad! Jag känner mig säker! Jag känner mig starkare än förut! Jag har också visat att jag kan! Men jag måste vara noggrann med att inte glömma det jag jobbat på det senaste året, att inte sluta lyssna till mig själv. Att inte lägga för stor press på mig själv igen, att jag måste prestera mer! Det kanske jag inte gör, då det blivit en så himla viktig del nu, men jag måste ändå hela tiden ha det i åtanke.

Men just nu ska jag bara njuta lite till :) Känna hur smaken känns av ett svenskt rekord (!!!??) :D Jag har nog faktiskt inte riktigt fattat det själv än, haha!

Ta hand om er!


Här finns lite länkar om det om ni vill läsa mer:
Värnamo.nu
Smålands skyttesportsförbund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar