onsdag 2 januari 2013

Swedish cup 2013 träningsdag

Ja, snart smäller det! :D haha ;)

Idag har det varit träning och lite små snack med trevligt folk :) Men imorgon gäller det! Kl.08:00 (innan ni ens vaknat ;) ) så ljuder startsignalen för damjuniorerna :) Jag är riktigt taggad! Jag vill ha revansh! Min säsong har väl inte gått så jättebra hittills, jag har inte riktigt toppat än. Men nu har ju träningarna gått bra på sistone och det gjorde den även idag :) (efter 1,5+ h köande och förutom lite krabb med banan) så kändes det perfekt! Nu är jag verkligen redo inför morgondagen! :D

Jag skjuter dessa tider:
 Tor: 08:00 bana 58
 Fre: 17:45 bana 56
 Lör: 12:15 bana 56

Livevisningen hittar ni någonstans på på den här sidan.

Finalerna går:
 Tor: 16:30
 Fre: 19:30
 Lör: 17:30
Men ändringar kan komma att ske såsom förseningar och sådan så var beredda på det ;) Jag blir förvånad om det inte händer något :P.
Så håll tummarna nu!!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar