söndag 13 januari 2013

Skyttiaden, tredje omgången


Igår bar det av till Gullabo, strax till gränsen mot blekinge. Så långt ner i småland man kan komma om jag får säga det själv ;). Cirka 3 h bilfärd fram och tillbaka, tur att man har sådant trevligt sällskap! Skyttar ifrån klubben påväg ner och gänget ifrån Anderstorp och Gislaved på vägen upp!

Och det gick mycket bra igår! Det blev vinst i distriktsomgången! Trots att det gav huvudvärk att vara i lokalen så länge med ont om syre så gick det mycket bättre än på länge! Jag fick den där underbara känslan av att allt riktigt stämde! Jag hade sån kontroll, och det var så himla roligt! Och även om resultatet bara blev 393 men det kändes snarare som 397 ;) och niorna satt där de skulle med, 9,9 och 9,8. Så skönt att äntligen känna den känslan igen. Jag har faktiskt letat efter den under hela säsongen! Så jag hoppas att resultaten kommer nu också! Jag har ju tyvärr halkat ner 2 placeringar i år på Sverige rankningen så jag ligger 3:a. Jag har inte riktigt lyckats få till det än. Bara på nationella tävlingar och på Youth League då det inte räknas till rankningen! Haha, typiskt! Men men, det spelar ingen större roll :). Inget man ska fokusera på! Bara det goda och positiva! Och det var verkligen dagen igår :).




Foto: Jörgen Olsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar