fredag 9 november 2012

I bussen till Eskilstuna

Ja då bar det iväg igen! Nu sitter vi i bussen påväg mot Eskilstuna även denna helg. :)

Nu är det rankinggrundande som gäller på lördag och månadstest på söndag. Så vi får se hur det går :).

Jag har inte hunnit skjuta alls mycket denna veckan pga allt himla skolarbete nu! Känner stressen i halsen. Men förhoppningsvis lugnar det ner sig lite grann nästa vecka ialf. Då blir det mycket fys och kondititionsträning som jag har tappat ännu mera! Jag riktigt längtar till gymmet för att ta ut mig ordentligt! Får lite träningsabstinens ibland! Blir rastlös i hela kroppen.

Sen nästa vecka är det ju träningsläger i Sävsjö med så då blir det också mycket skytte :). Sådana veckor gillar jag! Mycket träning, "lite" skola. ;)

Nu i Eskilstuna ska de testa på de nya reglerna på matchen på söndag. Det blir spännande! Med det innebär en kvarts förberedelsetid och provskottstid sammanlagt. Och sen 50 min matchskott. Istället för 1h o 15min för fritt antal provskott och 40 matchskott.
Men vi får se hur det går... Det är ju ett väldigt stressande upplägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar