fredag 23 november 2012

En snabbis på Falling Target SM

Uppdatering från FT SM i Kinna!

Vi skyttar från Aleholm var de enda skyttarna i skjutlaget så för att göra det hela lite mer spännande delade vi in oss i två lag (beroende på hår färg ;) ljus vs mörk) resultaten var blandade, tyvärr kom mitt lag 2:a.. ;) och det gick sådär för mig, fick 33 av 40! Jag hann inte skjuta in mig på provskotten! Jag hade nog kommit åt dioptern eller något för första var en 8,1 upp till vänster, sen va hela träffbilden upp till vänster och jag hann inte skruva in mig till tian :/ (när väl tävlingen börjat kan man inte se mer än träff och bom)
Men däremot kände det riktigt bra!!!! Väldigt disciplinerat, men det fanns ju inte så mkt jag kunde göra åt saken :P Dock var det väldigt roligt!! :D Trots att FT inte är en så viktig tävling för mig så är den himla skoj! Annorlunda tävlings sätt! :) skulle gärna skjuta mer Falling Target om jag kunde ^^!

Så nu sitter vi här igen i bussarna påväg till Norge ännu mera taggade! :D
Vi passerar redan sköna Göteborg! :D

P.S Cred till Marcus Madsen som sköt 39! :)

1 kommentar:

  1. Fredrikstad Open 2012
    http://fredrikstadopen2012.blogspot.se

    Livevisning från Norge
    http://filer.fmsl.no/livevisning/default.htm

    SvaraRadera