fredag 28 september 2012

Youth League nr6

Nu börjar det dra ihop sig för den sista Youth League tävlingen för mig.

Jag har varit med två gånger tidigare (alltså 4ggr) men det här är sista året eftersom att man bara får deltaga upp till 18 år.

Tidigare i år så var vi på uttagningen på Öckerö där vi krossade allt motstånd! :D Men nu, nu är det finalen i Polen nästa vecka! Då är det verkligen sista gången och jag är så vinstsugen så det bara skriker om det!

Men nu är det tyvärr lite svajigt med oss lagmedlemmar. Det var det sist med då vår förste lagmedlem Louise Nilsson skadade sig och inte kunde vara med :(. Men då kom Mikaela Alexandersson istället och ersatte henne :)!

Men nu ligger min andra vän och lagkamrat Annie på sjukhus och vi har ingen aning om hur det kommer bli eller hur det är med henne... Jag tänker väldigt mycket på henne och är orolig för henne. Hon har aldrig mått så dåligt förut och jag hoppas verkligen för hennes skull att hon ska bli bättre fort! Just nu känns det som att det spelar ingen roll med Youth League, bara hon blir bra. Sen kanske vi får en ersättare men det vet vi inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar