måndag 7 maj 2012

Tysklands tävling!

Så som ni kanske vet och har kollat i kalendern så bär det snart av mot Tyskland för lite tävlingar! :)
Det är bara ca 12 timmar kvar innan avfärden mot Hannover!
Ja, jag är taggad :)! Men jag har både bra och dåliga nyheter...

Good news:
  • Jag är skittaggad!
  • Det verkar som att vädret ändå kommer bli fint där nere trots motsägelser förut!

Bad news:
  • Jag har varit sjuk med feber i ca 5 dar och är fortfarande sjuk...
  • Jag har inte packat än!!!!!!

Tyvärr kommer jag inte kunna underhålla er med uppdateringar eftersom att jag troligtvis inte kommer att ha något internet där nere. Men ni får vara tålmodiga och vänta på resultat tills jag kommer hem ;)
Men tyvärr är jag lite osäker.. Min form är inte den bästa just nu, att jag är sjuk gör inte saken bättre. Jag får helt enkelt lita på min psyke ;).

Så, nu är det nog bäst att packa! Alltid ute i sista minuten... ;)
Och kom ihåg att ni aldrig får önska någon lycka till! Antingen en spark i röven eller skit-skytte ;) !


Skit skytte på er ;)!

1 kommentar: