måndag 23 april 2012

Key of happiness

Det är utan krav och press som man presterar som bäst...

Jag gjorde ett matteprov (fyförmatte) jag inte hunnit öva på och fick MVG (Whaaat!!!!???). Måste tillägga att jag fått MVG på ett matteprov endast en gång i mitt liv förut!!?

Och idag utan att ha tränat på väldigt länge sköt, jag en poäng ifrån personbästa!!! 397!! Vad är det som händer?!

Jo det som händer är att när man har tonvis av press på sig från olika håll och kraven inombords också är för stora så faller det ihop helt enkelt. Man får ingen luft, inget fungerar, inget blir roligt.
Men det är nyckeln; att ha roligt! För har man BARA roligt och lyckas släppa all press på sig så kommer resultaten automatiskt! Det har jag inte bara lyckats bevisa en, utan flera gånger nu...

Så ha ROLIGT allesammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar