onsdag 14 mars 2012

Uppdate!

Träningen går framåt. :)

Jag tränar just nu på ingången och andning och det går faktiskt riktigt bra :) Det blev en 395:a med riktigt fina decimaler igår :)

Men vad jag egentligen tänkte skriva om var en uppdatering om de kommande tävlignarna :).

Såhär på slutet av säsongen är det inte så många kvar. Men, det vankas SM med stort S i helgen! :) Alltså Sportskytte. Det taggar vi för!
Mina skjuttider är kl. 14:00 på lördagen och kl. 12:00 på söndagen som senior Och för er som inte vet så går det i Linköping det här året. Det ska finnas Live visning.

Sen senare i Maj har vi en internationell tävling i Tyskland, Hannover som vi från Aleholm åkte till förra året med sällskap. :) Det var riktigt roligt och det är dags att göra om det igen, men den här gången med lite bättre resulat för min del ;)! Den är då v. 19. Men mer om den kommer senare.



Tack och hej så länge! Och jag hoppas att ni njuter av det fina vårvädret nu! :)

1 kommentar: