fredag 24 februari 2012

Tävling!

I onsdags var det sportskyttetävling i Anderstorp, och eftersom att jag är hemma i Vaggeryd för praktik så passade jag på att åka dit!

Anderstorps skyttebana är bra :) jag trivs att skjuta där, lugnt och behagligt och jag har lyckats där förut. Men det var lite kämpigt, jag hittade inte riktigt stabiliteten. Men det gav resultat! Det kändes så skönt att känna att det man jobbar för ger något. Så en riktigt bra 392 blev det :) och jag är jätte nöjd.

Och på söndag är det dubbeltest i Kinna! :) Jag hoppas jag lyckas genomföra tävlingen lika bra då. Jag ska skjuta tidigt på morgonen så vi får åka hemifrån ännu tidigare eftersom att det tar en stund dit :P men jag ska inte övningsköra, då hade jag varit ännu tröttare i huvudet när jag kommer fram! Men snart har jag inget val, då måste jag ta bilen till tävlingarna själv...

Ha det bra så kanske vi syns på tävlingarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar