söndag 15 januari 2012

Skyttiaden, Smålandsomgång

Igår var det Skyttiaden. Den tredje omgången avgjordes för oss i Småland i Alvesta.

Jag hade inte tränat sedan Swedish Cup och ska jag vara ärlig så har jag tappat lusten lite, men var inte oroliga, den kommer tillbaka! Jag måste bara återhämta mig lite :)
Så jag gick in i tävlingen utan träning men ändå lugnt, jag vet vad jag kan prestera och när jag kan prestera det. Ett uppehåll i en vecka gör att man tappar/glömmer bort en del men det finns fortfarande kvar i kroppen.

Så en 387 fick jag in, och jag är helt nöjd, det är ett okej resultat och jag kan inte förvänta mig mer utan träning. :)

I klass L20 var det 5 stycken som gick vidare detta året :) Jag blev trea med 3 poängs skillnad till förstaplats.
Nästa omgång avgörs i Rottne/Söraby den 4:e februari och då gäller det Södra Sverige. Går man vidare där så är det Riksfinal i Eskilstuna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar